wtorek, 9 kwietnia 2013

Rozśpiewane Miejskie Przedszkole Integracyjne


Wychodząc dzisiaj rano z domu nie przypuszczałam, że spotkam wiosnę w całej radosnej swojej krasie. Wszystko to za sprawą wychowanków Miejskiego Przedszkola Integracyjnego, którzy ze śpiewem na ustach przywitali mnie w swoich progach we wtorek, 9 kwietnia. Z  przyjemnością odpowiedziałam na zaproszenie do czytania w przedszkolu. Spotkanie odbyło się w ramach akcji Cała Polska czyta dzieciom.
Przygotowałam na tę okazję książeczki o przygodach Misia Benjamina. Przygody te, związane z nauką dobrych manier, w związku z czym Miś uczył się mówićproszędziękuję, natomiast trzecia historyjka o dobroczynnym odpoczynku po dniu pełnym harców i zabawy pt. Miś Benjamin mówi dobranoc.
Licznie zgromadzone maluchy z uwagą adekwatną do ich wieku Uśmiech wysłuchały historyjek zapewniając mnie, iż one nie mają najmniejszych problemów z dobrym zachowaniem.
Dzieci nagrodziły mnie gromkimi brawami, wręczyły także własnoręcznie wykonany kolorowy wazonik z wiosennymi kwiatami, który stanowi teraz piękną dekorację Oddziału dla Dzieci. Obiecały mi także, iż gdy tylko stopnieją ostatnie śniegi wybiorą się na rewizytę do Miejskiej Biblioteki Publicznej we Włodawie.
Dziękuję za zaproszenie i przemiłą, wiosenną atmosferę towarzyszącą temu spotkaniu.
Joanna Orzeszko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz